Voor ons enthousiaste, bevlogen en hechte team van louter vrijwilligers (zo’n 25 personen) zoekt Repair Café Nijmegen-Oost een nieuwe coördinator voor 10 tot 16 uur per maand. Het betreft een vrijwillige functie.
We zijn service gericht en zorg voor en betrokkenheid bij vrijwilligers en bezoekers staan hoog in ons vaandel. We zoeken iemand met verantwoordelijkheidsgevoel die doelgericht is en beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden, empatisch vermogen en organisatorische kwaliteiten.
Het Takenpakket bestaat in ieder geval uit:
- aansturen vrijwilligersteam
- onderhouden van interne en externe (mail)contacten
- PR werkzaamheden, zoals persberichten naar de lokale media,
versturen nieuwsbrief naar vrijwilligers, bezoekers en andere geïnteresseerden - lichte financiële taken
Het grootste deel van administratie en PR is gestandaardiseerd maar eigen invulling en ideeën zijn welkom.
Op de dag zelf (ieder derde zaterdag van de maand) is het wenselijk om ook aanwezig te zijn om te helpen bij de voorbereidingen (inrichten van de zaal) en hulp te bieden bij de inschrijving van de reparaties en, samen met de gastvrouwen, het voorzien van vrijwilligers van koffie en broodjes.
Neem contact op met Cecile van de Pol repaircafenijmegen@hotmail.com voor meer informatie en/of het maken van een afspraak.
Of kom langs, proef de sfeer en zie wat er zoal gebeurd, op ons Repair Café, OBG Dienstencentrum, Prof. Cornelissenstraat 2, tussen 11:00-13:30. Iedere derde zaterdag van de maand.